Post by condnegocheha on Mar 11, 2022 22:34:46 GMT
------------------------------------------
▶▶▶▶ Beasts of Balance ANDROID ◀◀◀◀
▶▶▶▶ Beasts of Balance IOS ◀◀◀◀
▞▞▞ kodegenerator-tokens ▞▞▞
▞▞▞ Beasts of Balance 2022 version ▞▞▞
Fantastisk familiespill.
Ben 10 - Up To Speed Arcade tubr
SLIK SKAPADE GUD OSS EN STOR SIMULATOR
Utmerket spill, bortsett fra ett lite problem, ville sokkelen ikke gjenkjenne at vi hadde lagt til artefakten som vi hadde skannet, da vi la den til. For å løse det måtte jeg plassere en liten vekt (blu-tack, etc) for å få sokkelen til å gjenkjenne at objektet var lagt til, ellers var det et fantastisk spill. Før jeg la til vektene når det skjedde var den eneste løsningen å velte tårnet, og dermed avslutte spillet. Hvis det problemet ikke hadde oppstått, ville jeg gitt appen 5 stjerner.
Spillet fungerer ikke.
😜 Jeg synes den er bra Det eneste jeg ikke liker med den er vurderingen den alltid dukker opp på skjermen min
Virkelig flott spill. Holder oss engasjert i lang tid. Skikkelig moro
FantsyPrance!!!
Jeg gikk glipp av poenget. Forventet et spill, ikke en aktivitet.
Det fungerer ofte ikke
Utrolig spill å spille ikke bare hjemme... Men på jobb på brannvesenet også!!! Moro for alle aldre!!! Gleder meg til å kjøpe utvidelsespakkene!!!
cuzg
Fantastisk spill.
Finner ikke ut hvordan jeg skal gjøre kamper uansett hvor hardt jeg ser
flott selskap og herlige spill, fortsett å legge til flere spill:-)
Støttet det på kickstarter og jeg elsker det, takk-team.
Kjøpte nettopp dette spillet nylig, og appintegrasjonen fungerer perfekt. For en flott tid!
Søt spill for barn. Virkelig glatt integrasjon med de fysiske delene
Min 6-åring elsker det. Moro for de voksne også. Det var raskt og enkelt å sette opp og komme i gang.
Dette er så gøy at familien min elsker å spille det! Men du må kjøpe sokkelen
Jeg elsker dette spillet så mye alle jeg har spilt det med elsker det!!! Beste spillet everrrr!!!!!
Flott for barna
Kjærlighet
vanskelig, men veldig gøy. 😊👍
Skal på turné med oss denne julen!
Flott spill, men utfordringene vil ikke lastes....
Veldig glad
Beasts of Balance Настолни lno
Spillet virker bra, app virker polert totalt sett en vinnende pakke! Ser frem til nye spillmoduser i appen!
VI ELSKER DET!
App og spill er bra, men utfordringene laster aldri. Har kontaktet utvikler da dette skjer på alle enheter jeg har lastet ned til
Jeg elsker dette spillet, kunststilen er en av de beste etter min mening, men en ting jeg ville elske å se som ville gjøre opplevelsen min med spillet mer spennende ville være et teknologitre som viser de forskjellige skapningene du lager og har det slik at du kan se hvilke skapninger som lager denne skapningen og hvordan den skapningen laget denne skapningen som ville være fantastisk, så alle på alle 9,5 av 10 vil anbefale
Dette er et morsomt spill når det fungerer, men dessverre er appen ikke kompatibel med mange enheter, og det er ingen informasjon om hva som kreves annet enn å ha Android 4.0 eller nyere. Jeg har prøvd dette på 4 forskjellige nettbrett alle med 4.0 eller nyere, og det vil ikke kjøre på noen av dem.
Flott spill🙂🙂🙂🙂
Begge sønnene mine og jeg elsker dette spillet, selv om vulkanånden kan være ganske skremmende! 😄
Krever GPS-posisjon for å koble til en Bluetooth-enhet. Jeg vil kaste det i søpla, men barna mine liker det.
Moro for hele familien
Den vil ha en Bluetooth-tilkobling til et fysisk spill, så jeg kan ikke starte appen, men det ser veldig interessant ut, så 2 stjerner...
Beasts of Balance Настолни gjph
Beasts of Balance Táblajátékok xag
Quip alle alle alle alle alle spør alle zook spør spør aero
Beasts of Balance Lautapelit lei
Spillet ser morsomt ut. Dyrene er søte og grafikken er morsom. Men jeg kommer ikke engang gjennom opplæringen. Basen gjenkjenner ikke brikkene eller noe. Jeg tar dette med tilbake til butikken. Det er ikke verdt de frustrerende minuttene jeg har brukt på det i dag.
Beasts of Balance Društvene igre bof
Superenkelt å lære og avhengighetsskapende! Elsker dette cross-over-spillet!